Data e postimit: 2016-02-28 18:49:24
Lexime: 4699
keshillat
Lloji: Fjale te urta
Tema: keshillat
Autori: rugen
Shkolla: effata
Klasa: 7
Qyteti: lezha
E-mail: rugen@hotmail.com


ai qe pranon keshilla,eshte me i madh se ai qe jep,
sepse,
sa lehte eshte te japesh keshilla,
aq rende eshte ti pranosh


rugen

Vepra te ngjashme
Autori: Lukë Rrahmani · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Keshilla te keshillon
Kur te keshillojne, Ti duhet t'i degjosh, Keshillat e nenes, Duhet t'i respektosh. Kur doktori te keshillon, ...
Autori: Ema Magashi · Lloji: Fjale te urta · Tema: keshilla e nenes
Keshilla e nenes Qdo her methet e imja Nene Mos udremb nga shuplaka e mikut Por dohet te kesh frik nga lavdatat e armikut
Autori: oliverta nerguti · Lloji: Anekdota · Tema: detyrat
Keshilla e Balzakut balzakut po i binte ne qafe nje i patalentuar qe i jepte cdo dite me dhjetera faqe per t'i lexuar -Degjo,-i tha Balzaku,-ti ke prirje por duhet te lexosh me shume. -E cfare perfitimi do te kem?-e pyeti ai me naivitet ...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Poezi lirike · Tema: LIBRI IM
LIBRI IM THESARI IM ESHTE MIKU IM E LEXOJ PA PERTIM SE NXJERR KESHILLA NGA CDO MESIM SA LIBRA KA NE BOTE KETE NUK E DI ; SECILI LIBER KA KESHILLE E TIJ
Autori: A.S.P · Lloji: Ese informuese · Tema: Te perballojme veshtiresite ne jete me ndihmen e shkolles,familjes dhe shoqerise.
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk eshte dicka e lehte per ta perballuar prandaj na duhet ndihme qe te kalojme ate oqean edhe pse nuk dime not,prandaj ekzistojne prinderit te na japin mbesh...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
nena eshte gjithcka per femijet ne bote na jep keshilla e na qerton por ajo te keqen ne nuk na e don me ndihmen e saj ne ngrijme nje te ardhme respekti per nenen eshte para te gjithve disa njerez duan me shume parate e nenen nuk e respektojne lakm...
Autori: Lion Braka · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Mjedisi
Mjedisi Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit asesi.disa e keqperdorin e disa jo por nje mjedis i pastert,eshte shumë i nevojshem Gjithashtu disa prej qytetareve dalin per ta shijuar mjedisin,disa dali...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Argita Islamaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Motrave
Qdo here e kam menduar si eshte ndjenja e te qenit moter.Kete e morra po tani i kam tre motra te cilat gjithnji keni qene krenare ndaj meje veqanerisht ti Djellza dhe ti Leonora.Nuk mund te them Fatime dhe ty se edhe ti je e keqe sepse edhe ti je nder to ...
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Poezi personale · Tema: Babit tim
Fjalet me te mira ne bote Nga babi im i kam, Arritjet me te medha ne jete, Fale mbeshtetjes se tij jane. Ne cdo hap te rendesishem te jetes Hija e tij pas qendron, Eshte ai qe te mbeshtet Edhe atehere kur ti gabon. Duke me mbajtur fort pe...
Autori: qendresa gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dashuria ndaj prinderve
prindit, jan ata qe na dergojn ne rrugen e te ardhmes. Ata jen nje frymzim nga e kaluara dhe e ardhmja , jan gjeja me e madhe ne jeten e njeriut dhe gjeja mer e vleshme. Keshilla e prindrit duhet gjithnje te merret parasysh sepse ata nuk na japin keshil...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese pershkruese ; nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com